keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Vuoden 2014 viimeinen päivä.

Noniin. Tässä sitä ollaan, hyvästelemässä mennyttä vuotta joka on ollut kaikinpuolin antoisa ja hyvä. 
Paljon olen saanut kokea ja nähdä, ja ennenkaikkea tuntea. Kun ikää kertyy niin niitä omia ajatuksiaan oppii työstämään, ja ehkä niitä tukaliakin tunteita on nykyään helpompi käsitellä kuin vaikka vuosi sitten. 
Peiliin olen joutunut katsomaan useasti, ja ehkä se viisaus onkin siinä että osaa tarkastella omaa käyttäytymistään laajemmin kuin ennen, myöntää virheensä ja heikkoutensa. Ja toisaalta puolustaa itseään, seisoa omien tekojen ja sanojen takana. Se ei tunnu kaikille olevan itsestäänselvää. Kantaa vastuuta. On niin helppoa syytellä muita, sen sijaan että olisi rehellinen itselleen sekä muille.
Minua kummastuttaa juuri ihmisten pikkusieluisuus ja oman edun tavoittelu silläkin uhalla että se loukkaisi muita. No, veikkaan että nekin ihmiset tulevat löytämään kaiken edestään jollakin tapaa. Valheilla ja viekkaudella kun tuppaa olemaan hyvinkin lyhyet jäljet.

Mitä muuta vuoteen 2014 mahtui? 
Paljon ihania ja lämpöisiä hetkiä, ystäviä, naurua, matkoja, kyyneleitä, ikävää. Tunteita laidasta laitaan. Siltikään en mitään vaihtaisi pois, vaan olen tyytyväinen siihen mitä olen saanut.

Kiitos siis kuluneesta vuodesta ja tervetuloa vuosi 2015! :)











Rakkauvella Minna <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, jätäppä lähtiessäsi minulle viestiä niin olen siten yhtä palautetta viisaampi :)